środa, 22 maja 2013

Orientana - Maska pod oczy z naturalnego jedwabiu


Podczas spotkania blogerek KLIK otrzymałam do testów maskę pod oczy z naturalnego jedwabiu firmy Orientana.


Opis producenta: Maska wykonana jest z naturalnego jedwabiu japońskiego. Ma kształt litery C, dzięki któremu obejmuje miejsca pod okiem gdzie tworzą się worki i cienie, bok oka gdzie tworzą się zmarszczki mimiczne oraz nad okiem.
Maska wzbogacona jest biopeptydami roślinnymi i nasączona wyciągiem z kaskaryli. Biopeptydy likwidują zmarszczki, przywracają jędrność, kaskaryla natomiast wygładza zmarszczki, ujędrnia i regeneruje.
Dzięki zastosowaniu naturalnego jedwabiu maska doskonale przylega do wymagających szczególnej pielęgnacji okolic oka przez co następuje równomierne wnikanie substancji aktywnych.
Nie wymaga pozycji leżącej.
Stosowanie: Opakowanie zawiera dwa jedwabne płatki (jedwab złączony z folią) . Wyjmij je delikatnie z opakowania. Równomiernie rozłóż wokół oka częścią jedwabną do skóry. Dociśnij. Zdejmij nieprzeźroczystą folię z wierzchniej części pozostawiając płatek jedwabny na 25-30 minut. Potem zdejmij. Stosuj 2-3 razy w tygodniu.



Moja opinia: Maska ma postać dwóch płatków w kształcie litery C - po jednym na okolicę każdego oka. Dzięki temu kosmetyk dba nie tylko o skórę pod oczami, ale również o powieki i skórę w okolicach brwi. Niestety mi ten kształt nie przypadł do gustu. W ciągu dnia mam niewiele czasu żeby leżeć z zamkniętymi oczami, bo z otwartymi nie dało się w niej egzystować. Łzy płynęły mi z oczu. Przecięłam maskę więc na pół  i nałożyłam jedynie pod oczy. Łzawienie ustąpiłoi dalej wszystko było ok. Produkt ładnie nawilża skórę jednocześnie dając uczucie odprężenia. Następne dwie połówki nałożyłam mężowi i niestety po kilku minutach skóra zaczęła go piec i się zaczerwieniła. Ogólnie jeśli chodzi o mnie to jestem zadowolona z działania maseczki - dobrze nawilża i koi skórę - jednak jeśli ktoś ma wrażliwą skórę to należy zrobić najpierw test np na zgięciu łokcia :).


14 komentarzy:

  1. masz racje, aczkolwiek na pierwszy rzut oka wygląda zachęcająco:) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam takiego produktu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie będę próbowała, jeśli może podrażniać :( (sprawdzam za uchem albo pod kolanem) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie właśnie idzie ich jedwabna maseczka do twarzy, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba nie dla mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam taką maskę, ale na całą twarz. Bardzo lubię firmę Orientana oraz ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie rzeczy!:) Tej maski jeszcze nie miałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sprawa, ja jeszcze nigdy nie stosowałam czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, takiej maski jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy w życiu nie miałam takiego cuda :) zwykle kładę 'normalną' maskę pod oczy i jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl