niedziela, 10 marca 2013

Marion maseczka z zieloną glinką http://www.abc-uroda.com/


Dzięki przesyłce z http://www.abc-uroda.com/ miałam możliwość przetestować maseczkę z zieloną glinką Marion.

Poniżej opis producenta - można powiększyć :)


Moja opinia: Mam cerę mieszaną/ trądzikową, ta maseczka sprawdziła się u mnie idealnie. Ładnie oczyściła mi twarz lekko zmniejszając pory. Wydaje mi się, że cera staa się jaśniejsza, być może pory lekko się rozjaśniły. Producent ostrzega, że może ona szczypać, mnie jednak nic nie szczypało, nie zauważyłam żadnego podrażnienia. Ostatnio wyskakuje mi coraz więcej pryszczaków więc ratuję się takimi maseczkami. Ten produkt koi wypryski. Uwielbiam wszelkie glinki, także tą konkretną też. Opakowanie 6,5 g starczyło mi na dwa użycia. Ja mogę serdecznie polecić ten produkt :)


20 komentarzy:

  1. ja również mam cere mieszana i pewno u mnie tez sprawdziłaby się -musze się w nią zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem co mi ten sklep dobierze, właśnie czekam na paczuszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować tę maseczkę ponieważ mam taki sam typ skóry co ty :) zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię maseczki z glinkami, niezwykle dobrze działają na niedoskonałości, które również posiadam. Muszę znaleźć tę maseczkę w sklepie i koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę ten produkt, muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja może się dziś zmotywuję na taką maseczkę. Kochana zapraszam cię na konkurs z produktami Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna jest ta maseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś ostatnio nie mam ochoty na glinki :D Mam w zapasie jakąś maseczkę z Marion, ale nie pamiętam teraz jaka to...
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie ja też ją miałam, ale to nie do mojej cery, więc nie byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ją miałam ale też nie dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak produkty z glinką są fajne. Polecam z ziaji z serii pro z glinką plus mikrodermabrazja. Ja czasem na całe ciało stosuje, i powiem, że polecam naprawdę, ona chyba około 30pln kosztuje a duża jak balsam chyba 250ml.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię glinki, obecnie męczę z Queen Helene :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię maseczki z glinką, choć śmiesznie w nich wyglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Również lubię te maseczki fajnie oczyszczają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl